Kaffe och rabarberpaj.

Sitter och äter rabarberpaj och dricker kaffe. Gjorde sallad med burgur och kyckling till lunch. Har varit och tränat för andra gången, eftersom jag har börjat gymma äntligen! Nu skall jag då alltså börja röra på fläsket. Skall möta upp Lisa sen, och ta en öl typ, jagvet att det är lönlöst att träna om man dricker mycket öl typ. Men det kommer ju bli betydligt midnre när skolan börjar, njuter bara det sista av sommaren nu! Länkade min trumvideo på facebook, oså delade björn (trummisen i bandet jag gjorde cover på) videon på sin facebook ;__; Glad.
 
Har dessutom fått min systers gamla barbord att ha så länge. Fint med ett bord, skall köpa betongspik och lite nya saker till lägenheten i helgen. Och unna mig lite nya kläder. Sitter på fel dator, så jag lägger upp mer bilder sen :D
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0