Skolångest 1 vecka innan, bra.

Jag är inte redo för skolan. Jag är inte redo för sista året. Känns som att allt kommer gå åt helvete, och att jag kommer misslyckas med allt. Fattar inte varför denna känslan kommer nu, i slutet av tvåan längtade jag till trean mest av allt, och att jag skulle satsa allt jag hade för att söka, och komma in på folkhögskola. Nu känner jag mig inte redo.
 
Jag vill fokusera på mig själv totalt, och börja plugga skolämnen, och börja öva mer. Men då måste jag dra ner på mitt "sociala" liv. Jag klarar nog inte det. Jag är beroende av mina vänner, och jag är beroende av att saker händer hela tiden. Jag prioriterar det framför plugg och övning. 
 
Skall iallafall försöka börja "isolera" mig själv lite mer, och fokusera på trummor osv. Och att sista året blir bra, för jag vet innerst inne att detta kommer bli mitt år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heheh, tröjan sitter som smäcken och du är så sööööt när du ler(?)!
You go guuuuurl <3

Svar: tack :)
Claudetur

2012-08-14 @ 10:44:07
Postat av: Tintomara

Har du ingen vän du kan plugga med - då kan du förbättra plugg utan att få social panik...

Svar: Det blir ju oftast så att man inte pluggar när man är två :(
Claudetur

2012-08-14 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0