Tankar

Det slår mig då och då hur jag egentligen misshandlar min kropp med min kost och levnadssätt. Jag äter och sover skitkasst och kommer aldrig igång med träningen, och träningen kommer inte få resultat om jag inte ändar på min kost!! Men idag, när jag ställde mig på vågen på gymmet, så gick det fan upp för mig vad jag har gjort med mig själv. Jag är inte direkt tjock, men eftersom jag bara äter fett och socker, så lägger det sig på osmickrande ställen, och jag har blivit väldigt sladdrig överallt och trivs inte med det. Nej, jag är fortfarande inte tjock, men jag har fått väldig slapp kropp. SÅ nu på måndag skall jag inleda en tre månaders träningsperiod där jag SKA ha resultat. Jag är föfan 18 år, jag måste kunna motivera och tvinga mig själv. Funderar på att ta lite före och efter bilder också, och uppdatera ibland hur det går. Men då måste jag
1 Lära mig laga nytttig mat (hjäääälp, NORA??!! )
2 träna
3 rutiner
4 sova bra
5 dricka mindre OSV JAJA, nog om kissie snack. 
Mitt mål är att bli nöjdare och
våga visa mig i bikini beach...2078...nejmen 2013 kanske!!! No more chipsmiddagar!

Kommentarer
Postat av: Nora

hahaha darling, du är så underbar! Jag ska hjälpa dig, och jag är lätt på! Har slappat till mig som fan!

Svar: gotteee!!!
Claudetur

2012-11-14 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0