B reserv.

Ja, billströmska verkade inte ta in någon/några nya trummisar iår pga av att trummisarna som går där nu skall gå kvar där ett år till. Så med inga intagna och jag står som B reserv så är jag mitt i besvikelsen ändå nöjd. Skulle dom antagit någon så skulle jag haft ännu bättre odds. Min otur slår som vanligt tillbaka rätt i ansiktet. Men jag har tre linjer kvar att söka. Och det närmsta kommer bli så satans hektiskt.
 
Måndag: Skola, rep för slutkonserten och sedan måste jag dra te repan o öva. ( ska försöka hinna klämma in träning, men ser ut som att den får bli lidande. Skicka in alla noter till skolor osv. 
Tisdag: Rep 8-16. Valborgs firande Genesis(kommer bli så gött med en paus från allt mitt i veckan)
Onsdag: Röd dag, men kanske skall vara i skolan och repa hela dagen. Men skulle behöva plugga alla sista uppgifter, öva för folkis och sedan är det Amrita rep. 
Torsdag: Rep för slutkonserten 8-sent. Sedan öva i repan.
Fredag: rep 8-19 Konsert 19-22. 
Lördag: Amrita rep kl 13. Soundcheck kl 15, spelning på kvällen.
Söndag: Bila ner till Skåne 04:00 på söndag morgon. Intagningsprov 8:15
 
Sedan nästa tisdageftermiddag så drar jag och Anton upp till värmland och söker Geijjerskolan. Kommer hem på onsdag kväll. 
 
 
ÖVAÖVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0