Fredag

Jag funderar rätt ofta på att ta bort min blogg. Liksom, den suger och ingen läser den ändå. Ikväll är jag hemma, och det är bra. Upp imorgon och öva trummor. Det kommer vara lite jobbigt ett tag framöver, eftersom min framtid baseras på ur bra jag klarar proven på skolorna jag skall söka till. Min framtid försvinner ju inte om jag inte kommer in, men jag har ingen plan B, och med denna pressen har jag ännu en gång insett hur mycket jag faktiskt gillar att spela. 
 
Jag måste ändå tänka på att det är väldigt svårt att komma in. Det är flera hundra som söker, med endast ett fåtal platser. Det känns som att jag inte är redo att söka än, det kom för snabbt typ. Känns som att jag inte är där än liksom Första skolan är på torsdag. Jag kan inte ens hälften av det jag skall kunna. Innerst inne vet jag på något sätt att jag kommer lösa det iallafall, men det är svårt att påminna sig själv om det. Hoppas ni har en trevlig kväll och jag skall nu fortsätta grubbla över min framtid. Hejdoo:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag läser :(

2013-04-14 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0