Träning!

Är inne på min tredje vecka där jag har skärpt mig med vad jag äter och börjat träna ordentligt. På helger äter jag onyttigt, men det är en stor förbättring jämfört med forut. 
 
Åt verkligen skräp vaaaarje dag, en rätt stor mängd. Träningen har varit lite halvdan sen ett par månader tillbaka då jag började. Men nu är jag på rätt väg! Detta är mer en "förebild" för mig, för att jag skall kunna se att något faktiskt händer. Kommer kanske ladda upp en bild då och då. Jag fokuserar inte på att gå ner i vikt eller något sånt, men jag vill väl bli lite mer allmänt fit typ. Fina svettfläckar också. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dina former alltsååå

Svar: Skall bli snyggare ja!
Claudetur

2013-01-22 @ 18:56:28
Postat av: melinda

sjukt snygg tatuering!

Svar: Tack :D
Claudetur

2013-01-22 @ 19:22:23
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0