Mitt liv det senaste.

Ojoj, vad jag tycker om mina underbara vänner. Och för att spara minnen osv, så kommer jag publicera massa bilder nu från det senaste. Kass kvalle, spelar ingen roll för min del. 
 
Först ut: Giggade på Arena 25, och sedan efterfest med bandet, och några utomstående vänner. Vi hade sjukt roligt ända till klockan 6 på morgonen då det var dags att åka hem, 
 
Måla flaklakan inför studenten!
 
Träffade Sarah en dag, o lunchade på Tant rut. Sen upp till Thn o mötte syrran o käka taccobuffé.
 
Här emellan någstans var de dags för gig på fängelset, och ännu en efterfest med ungefär samma folk. 
 
 
Femkamp på Liseberg med klasseeeen! Sen käk på hardrock Café. Sen gick jag o några i klassen ut. Väldigt osmart, men tanke på att man mådde piss dagen innan studenten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0