BITTER

Jag är så satans bitter för tillfället. Antar att det är vädret+ framtidsplaner osv. Stör mig på allt, blir irriterad på allt, och vill bara be allt dra åt helvete. Ah, innombords då, inget jag visar på utsidan. Fast ibland rinner väl bägaren över litegranna. 
 
Mina framtidsplaner brister väl redan om jag inte kommer in på någon folkis jag söker, om jag är för kass, så blir man ju inget ändå, bäst att lägga av isåfall ( så det känns) Har dock ingen plan B...
 
Nog därför jag är bitter, så mycket som står på spel. Går inte att förklara med ord liksom. Visst, om jag inte kommer in på någon skola, så kan jag väl skaffa mig ett Svensson jobb och leva Svensson livet. Men jag är tyvärr inte byggd för det. Tanken får mig att vrida mig av ångest. Så, min rädsla är väl om jag hamnar där trots allt. Äckligt.
 
Här får ni massa konstiga snapshots från en gammal videoblogg hehe
 
"Bitch, snacka inte skit va"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0