Alright

Så, min senaste vecka har bara var kaos. Orkar inte ens prata om den. Slutkonserten gick iaf okej, och giget i lördags gick faktiskt också helt okej! Jag körde med klick första gången live, och jag missade eller hamnade inte efter en enda gång. (gör man det så har man sabbat hela låten) Sökningen i söndags gick så kasst att ja typ började gråta innan jag hunnit ut från rummet. Vi var där innan kl 08:00. Upprop osv, sen när dom satte upp listorna me tider osv, hade dom glömt mitt namn, så dom satte mig sist. Vilket var 8 timmar senare. Då var jag så trött att jag knappt kunde stå, eftersom jag sovit 2 timmar natten innan. 
 
IDAG blir det iallafall att dra upp till Ransäter i Värmland. Jag och en klasskompis åker tsm så det är ändå gött. Kommer hem imorgon efter alla prov. Här är ett par bilder från spelingen, tagna från Helena Gustafssons facebook.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg trummis dem har ändå!

2013-05-07 @ 10:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0